poniedziałek, 13 lutego 2012

Notka :D

Mój blog ma już 1000 wejść xD 
Dziękuje, za to że czytacie to moje opowiadanie :)
Dzięki za wszystkie komentarze :]]
Oraz za 3 obserwatorów :)))
Następny rozdział już jutro, tak jakoś wychodzi że będą walentynki, a w rozdziale będzie trochę miłości xD
Dlatego wstawiam jutro, choć tak w sumie to po prostu nie chce mi się dzisiaj hahaha
Zaglądajcie też na mojego drugiego bloga ;))

Nie wiem czemu, ale w głowie mam pełno pomysłów na następne opowiadania hah
Mam dwa blogi więc nie będę zakładać następnego, ale dla siebie będę pisać następne. Więc może kiedyś, jak wyjdzie mi to ciekawie to wstawię i wam pokaże ;D

Jeszcze raz dziękuję za 1000 wejść i wszystkie komentarze. Jesteście najlepsi!!! <3
Na bloga zaglądano nie tylko w Polsce haha  Statystyki też są świetne xD
Więc mam się z czego cieszyć...dobra muszę skończyć, bo zaraz całe opowiadanie wyjdzie z tej mojej radości ;D
Nawet nie wiecie jak mi się gęba śmieje :P
xoxo

1 komentarz:

  1. Mi sie geba smieje jak czytam kazde slowo w kazdym rozdziale :]

    OdpowiedzUsuń