piątek, 13 stycznia 2012

Bohaterowie


Victoria, Viki
Sławna, 18-letnia piosenkarka pochodząca z Los Angeles, mieszkająca w Londynie...  Chodziła kiedyś z Jesse'm McCartney'em    <więcej dowiecie się w trakcie opowiadania >

Natalie, Natie
Najlepsza przyjaciółka, jak i menadżerka Viki. Jest bardzo nieśmiała. Zawsze podobał jej się Niall z 1D. Lubi zabawnych, opiekuńczych i słodkich chłopaków.

Ashley, Ash
Najlepsza przyjaciółka Viki i Natalie, stylistka Viktorii. Jest pewną siebie dziewczyną. Uwielbia imprezy, przystojnych i zabawnych chłopaków i zakupy. Jest projektantką mody. Nie lubi gwiazd,(co jest dziwne bo Viki jest gwiazdą) myśli że większości gwiazdek uderzyła do głowy woda sodowa. Nie lubi 1D.

Danielle Peazer
Dziewczyna Liama, zaprzyjaźniła się z Viki. Jest świetną kumpelą. Uwielbia zakupy.

Madie
Sąsiadka Viki. "Pusta blondi" Nienawidzi Ashley, Viki i Natalie. Szaleje na punkcie chłopaków z 1D.

Jesse McCartney
Były chłopak Viki...

Ich chyba nie muszę przedstawiać ;>>





Harry Styles











Zayn Malik










Liam Payne









             


Louis Tomlinson







Niall Horan

6 komentarzy:

  1. Louis Tomlinson! a nie Tomlison :)
    Agaa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha dzięki, nie zauważyłam. Już poprawiam ;D

      Usuń
    2. Spoko :) znalazłam tego bloga i zaczęłam go czytać i oczywiście pierwsze weszłam na bohaterów i doczytałam się tej małej pomyłki i postanowiłam napisać żebyś to zmieniła, ponieważ niektórych którzy się tego też dopatrzyli była inna reakcja...
      Jak tylko czas mi na to pozwoli, jak najszybciej przeczytam resztę wszystkie rozdziały i w komentarzach będę się z Tobą dzielić przemyśleniami ;p serdecznie pozdrawiam :*
      Agaa :D

      Usuń
  2. Spoko jest...Są małe błędy, ale mi sie podoba... Zapraszam na mojego bloga: last-first-kiss-and-hayden.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lol ... mam na imie Natalia i też kocham Nialla : 3 normalnie identyczna jak ja ;p

    OdpowiedzUsuń